爱好: 摄影、音乐、健身、旅游。

Ship In The Sand - Marble Sounds

感同身受。歌词如我现在般…

什么:

Ship In The Sand-Marble Sounds


愉悦的活着

但总在孤单中醒来



Woke up this morning thought, 
清晨醒来想起

Gotta change my life
我必须改变我的生活

I'm like a ship in the sand
我就像陷进沙子里的一叶扁舟

Just waiting for to die I got lot of reasons
我有无数理由等待死亡

glad to be alive but always waking up a long
愉悦的活着但总在孤单中醒来

just makes me wanna die. 
这只能让我想死

But always waking up alone, 
但总在孤单中醒来

just makes me wanna die. 
这只能让我想死

I may be lonely but I'm not stupid
我茕茕孑立却非无知

I try to live with my mistake
我试着与过错一起生存

So I stay awake to ease all pain
所以我保持清醒消除痛苦

But I've never been very good at playing that game
但我玩不来这游戏

No I've never been very good at that. 
唉,我从未擅长这游戏

Forget the past it's just an ugly background
忘记那丑恶的背景吧,那只是过去

That stains everything we try to believe in
那背景玷污了我们恪守的信仰

And except the things that faith love brings
尘封那段失败爱情带来的痛苦吧

and accept the things that failed love brings
接受失恋带来的后果吧

and don't project it on to anyone else
别让任何人碰触它


评论
热度(26)

© ReAWei | Powered by LOFTER